Stel een vraag
Heeft u een vraag over dit product of een op- of aanmerking? Stuur hem naar ons toe!
Dan gaan wij proberen u zo snel mogelijk een antwoord terug te geven.
Productomschrijving
Injector trekker - BMW M47 - M57 - Land Rover - Opel - Injectoren trekker - ASTA (AUTM-07729).
Injectortrekker speciaal ontworpen om in-situ common rail-brandstofinjectoren uit de BMW M47 en M57 2.0, 2.5, 3.0L dieselmotoren te verwijderen zonder dat de cilinderkop hoeft te worden verwijderd. Geschikt voor sommige BMW-, Land Rover-, MG- en Vauxhall/Opel-voertuigen uitgerust met een M47- en M57-dieselmotor.Inhoud:
- Brug trekken
- Steunpoten van 115 mm
- Steunpoten van 140 mm
- Injectorkrachtschroef en moer
- 27 mm injectordopaansluiting
- Inbussleutel van 10 mm
Geschikt voor de volgende modellen:
BMW:- 118d (2004-2007), 120d (2004-2007)
- 320d (1998-2005), 320td Compact (1998-2005), 330d (1999-2007), 330cd (1999-2007), 318d (2001-2005), 318td Compact (2001-2005), 325d (2002-2010), 318d (2005-2008), 318td (2005-2008), 320d (2005-2008), 320cd (2005-2008), 335d (2006-2011)
- 530d (1998-2010), 530xd (1998-2010), 520d (2000-2009), 525d (2000-2010), 525xd (2000-2010), 535d (2004-2010)
- 635d (2007-2011)
- 730d (1998-2002), 730d (2002-2008)
- X3 3.0d (2003-2010), X3 3.0sd (2003-2010), X3 2.0d (2004-2007)
- X5 3.0d (2000-2010)
- X6 3.0d (2008-2010), X6 3.5d (2008-2010)
Land Rover:
- Freelander (2000-2006)
- Range Rover (2002-2006)
MG/ Rover:
- ZT (2001-2005, ZT-T (2001-2005)
- 75 (1999-2005)
Vauxhall/ Opel:
- Omega B (2001-2003)
Motoren:
- 2.0 – 20 4D 1, 20 4D 4, 204D3 (TD4), M47R
- 2.5 – 25 6D 1, 25 6D 2, Y25DT
- 3.0 – 30 6D 1, 30 6D 2, 30 6D 3, 30 6D 4, 30 6D 5, 306D1 (TD6)
Waar dient een verstuiver van dieselmotoren voor?
Verstuivers zijn er voor de inspuiting van brandstof in jouw auto. Een verstuiver is een onderdeel wat qua vorm op een pen lijkt. De functie van de verstuiver is om onder hoge druk brandstof in de cilinder te spuiten. Hierbij praten we over een uiterst nauwkeurig proces. Het is namelijk belangrijk dat:
-
De brandstof met grote kracht ingespoten wordt omdat de druk hoger dient te zijn dan de druk in de cilinder. Er is nog geen honderdste van een seconde beschikbaar voor de inspuiting en verbranding.
Beoordelingen
Nog geen beoordelingen