- M14x1,5 mm vrouwelijke krachtschroef voor piëzo-injector (2 stuks)
- Diesel injector pullerÂ
- M17x1,0 mm mannelijk voor solenoïde-injector (2 stuks)
Stel een vraag
Heeft u een vraag over dit product of een op- of aanmerking? Stuur hem naar ons toe!
Dan gaan wij proberen u zo snel mogelijk een antwoord terug te geven.
Productomschrijving
Diesel Injector trekker - Renault, Nissan en Opel - 2.0 DCi - Injectoren puller - SATRA (AUTM-05423).
Een dieselinjector trekker set met kleine maar robuuste draadtrekker voor de 2.0 dCi (M9R) dieselmotor van Nissan, Renault en Vauxhall, ontworpen om te helpen bij het verwijderen van vastgelopen of gecorrodeerde dieselinjectoren. Geschikt voor moeilijk te verwijderen diepliggende injectoren gemonteerd op Nissan Primaster, Renault Trafic en Vauxhall/Opel Vivaro met 2.0 dCi M9R dieselmotor en andere voertuigmodellen van deze fabrikanten.
Inhoud:
- M14x1,5 mm vrouwelijke krachtschroef voor piëzo-injector (2 stuks)
- M17x1,0 mm mannelijk voor solenoïde-injector (2 stuks)
- Diesel injector puller
Geschikt voor de volgende modellen:
Nissan:
- Primastar (2006-2015)
- Qashqui (2007-2014)
- X-Trail II (2007-2014), X-Trail III (2014-2022)
Renault:
- Espace IV (2006-2015), Espace V (2015-2018)
- Koleos (2008-2016)
- Laguna II (2005-2007), Laguna III (2007-2015)
- Megane III (2009-2017)
- Megan II (2006-2010), Megane III (2009-2017)
- Scenic II (2006-2009), Scenic III (2009-2016)
- Trafic II (2006-2015), Trafic III (2014-heden)
- Vel Satis (2005-2010)
Vauxhall/ Opel:
- Vivaro A (2006-2014), Vivaro B (2014--2019)
Engine codes:
- 2.0 dCi - M9R 630, M9R 692, M9R 780, M9R 782, M9R 784, M9R 786, M9R 788
OEM nummer:
- MOT1966
Overige OEM nummers:
- 7711381966, EN50143
Waar dient een verstuiver van dieselmotoren voor?
Verstuivers zijn er voor de inspuiting van brandstof in jouw auto. Een verstuiver is een onderdeel wat qua vorm op een pen lijkt. De functie van de verstuiver is om onder hoge druk brandstof in de cilinder te spuiten. Hierbij praten we over een uiterst nauwkeurig proces. Het is namelijk belangrijk dat:
-
De brandstof met grote kracht ingespoten wordt omdat de druk hoger dient te zijn dan de druk in de cilinder. Er is nog geen honderdste van een seconde beschikbaar voor de inspuiting en verbranding.
Beoordelingen
Nog geen beoordelingen