VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA
21% KORTING
VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA
VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA
VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA
VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA
VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA
VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA
VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA
VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA

VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA

MERK: ASTA/SATRA

VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA (AUTM-09833).


Artikelnummer:AUTM-09833 Verzendkosten:€ 7,95 EAN:5902188475647

Varianten van dit product
binnenlager trekker, lager trekker, trekker binnenlager, binnenlagertrekker
Binnenlager trekker - Poelietrekker 16 delig - Puller - Poelie trekker
85,00 *
135,00
binnenlager trekker, lager trekker, trekker binnenlager, binnenlagertrekker
Binnenlagertrekker - Wiellagertrekker - Bearing puller - 5 delig
57,50 *
77,50
wiellager trekker, wiellager trekset, wiel lager trekset, trekset wiellagers
Wiellager trekker 85 mm voor VW, Persset voor VW T5 en VW Touareg.
97,50 *
120,00
Wiellager trekset, naaftrekker, lagertrekker universeel
Wiellager montageset, trekker - Lagertrekker - Wielnaaf trekset - 20 delig - Persset
75,00 *
kogelgewricht montage en demontage set, kogellager (de)montageset, kogelgewricht demontageset, kogelgewricht montageset, montag
Kogelgewricht trekker, bussen persset draagarmen oa. Mercedes Benz, 185mm met 24mm spindel
60,00 *
90,00
binnenlager trekker, lager trekker, trekker binnenlager, binnenlagertrekker
Binnenlager trekker, 15mm tot 50mm
22,50 *
32,50
silentlager montage en demontageset, demontageset silentlager, montageset silentlager
Silentlager bussen montage en demontageset voor BMW, lagertrekset
65,00 *
125,00
universele lager slagtrekkerset, slag poelie trek set, trekset poelie
Binnenlagertrekker - Universele lager slagtrekker set - Puller - XP Tools
79,00 *
wiellager trekker, wiellager trekset, wiel lager trekset, trekset wiellagers
Wiellager trekker, drukset, persset 66 mm voor VAG
87,50 *
160,00
bussen en lager drukset,, draagarm demontage set, silentlager gereedschapset, silentlager montageset, silentlager demontageset
Draagarm - Rubber demontage set - Silentlager gereedschap - M10/M12/M14/M16
130,00 *
160,00
lager en keerring montageset, montageset lagers, lager montageset, keerringen montageset
Lager montage set - Persset - Drukset - 17 delige set - ASTA
30,00 *
kogelgewricht montage en demontage set, kogellager (de)montageset, kogelgewricht demontageset, kogelgewricht montageset, montag
Pers Bussen voor Kogelgewricht van Ford, GM, Jeep, Dodge, VAG universeel
65,00 *
125,00
Wiellager, persset, lager montage set, lager en keerringen montage set, lagerpersset, lager gereedschap, lager set
Persset - Drukset - Slagset - Slagschijven voor lagers - Keerringen slagset
100,00 *
wiellager trekker, wiellager trekset, wiel lager trekset, trekset wiellagers
Wiellager trekker, Drukset, Persset 72 mm voor VW, Audi, Seat en Skoda
90,00 *
160,00
wiellager trekker, wiellager trekset, wiel lager trekset, trekset wiellagers
Wiellager trekker, Drukset, Persset 62 mm voor VW en Audi
85,00 *
100,00
Achterwielophanging (de)montage set - Opel 1.6 1.8 en 2.0L - SATRA
Achterwielophanging (de)montage set - Opel 1.6 1.8 en 2.0L - SATRA
37,50 *
47,50
Remklauw draad reparatie set - Schroefdraadbussen herstelset - Draadreparatie set - ASTA
Remklauw draad reparatie set - Schroefdraadbussen herstelset - Draadreparatie set - ASTA
37,50 *
47,50
Draagarm rubber (de)montage set - Bus Persset - 26 delige lager pers set - SATRA
Draagarm rubber (de)montage set - Bus Persset - 26 delige lager pers set - SATRA
145,00 *
160,00
Binnenlagertrekker - Lager slagtrekker - 5 delig - SATRA
Binnenlagertrekker - Lager slagtrekker - 5 delig - SATRA
57,50 *
77,50
BMW Silentlager (de)montageset - Kogelgewricht demontage - BMW 5 serie E39 en 7 serie E38 - ASTA
BMW Silentlager (de)montageset - Kogelgewricht demontage - BMW 5 serie E39 en 7 serie E38 - ASTA
47,50 *
57,50
Lager druk set - Kogelgewricht trek set - Persset - Mercedes W211/W220/R230 - SATRA
Lager druk set - Kogelgewricht trek set - Persset - Mercedes W211/W220/R230 - SATRA
110,00 *
130,00
Kogelgewricht trekker - Persbussen - Mercedes Benz W220 W211 W230 - SATRA
Kogelgewricht trekker - Persbussen - Mercedes Benz W220 W211 W230 - SATRA
60,00 *
90,00
Wiellager trekker - Drukset - Persset 78 mm voor Ford, Volvo en Mazda
Wiellager trekker - Drukset - Persset 78 mm voor Ford, Volvo en Mazda
92,50 *
107,50
Wiellager trekker 85 mm voor VW - Persset voor VW T5 en VW Touareg - GEKO
Wiellager trekker 85 mm voor VW - Persset voor VW T5 en VW Touareg - GEKO
97,50 *
120,00
Binnenlager trekker - 16 delig - Poelietrekker - Puller - Poelie trekker - GEKO
Binnenlager trekker - 16 delig - Poelietrekker - Puller - Poelie trekker - GEKO
85,00 *
135,00
Wiellager trekker 85 mm voor VW - Persset voor VW T5 en VW Touareg - SATRA
Wiellager trekker 85 mm voor VW - Persset voor VW T5 en VW Touareg - SATRA
97,50 *
120,00
Binnenlager trekker - 12mm tot 38mm - Poelietrekker - GEKO
Binnenlager trekker - 12mm tot 38mm - Poelietrekker - GEKO
20,00 *
30,00
BMW voorwielnaaf lagergereedschap - Naaf montage gereedschap - Lager gereedschap - ASTA
BMW voorwielnaaf lagergereedschap - Naaf montage gereedschap - Lager gereedschap - ASTA
72,50 *
100,00
Adviesprijs € 47,50
37,50 incl. BTW *
€ 30,99 excl. BTW
Voorraad: 0
Voeg toe aan je verlanglijstje

Stel een vraag

Heeft u een vraag over dit product of een op- of aanmerking? Stuur hem naar ons toe!
Dan gaan wij proberen u zo snel mogelijk een antwoord terug te geven.

Productomschrijving

VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - SATRA (AUTM-09833).

Deze gereedschapset om de bus in de achteras te vervangen is ontworpen voor de VAG voertuigen. De uitgebreide gereedschapset is ideaal om de bussen in de achteras ter plaatse te vervangen, zonder dat de hele achteras uit elkaar hoeft te worden gehaald. Het gereedschap is zeer duurzaam, doordat ze zijn gemaakt van kwalitatief hoogwaardige materialen. Deze set wordt geleverd in een stevige koffer om het gereedschap eenvoudig te kunnen opbergen en vervoeren.


Inhoud: 
 

  • 1x Spindel
  • 2x Borgmoer
  • 2x Drukplaat 

 


Reparatieset geschikt voor, aslichaam: 
 
  • Dikte/dikte [mm]: 90,0
  • Binnendiameter [mm]: 11,0
  • Buitendiameter [mm]: 72,0
  • Materiaal: rubber/metaal
  • Inbouwzijde: achteras aan beide zijden
  • Type lager: rubberen metalen lager


Geschikt voor de volgende model:
 

  • Audi A3
  • VW/ Volkswagen Bora, Golf IV/ GTI/ R32, Bora 1.4/ 1.6/ 1.8/ 2.0 and 1.9d (2001-2003), New Beetle (1998-2005), Jetta (1999-2005)
  • Mercedes W124,W129, W201, W202
  • Volkswagen: Golf Mk4 / Bora 1.4, 1.6,1.8, 2.0 1.9d (2001 – 2003)
  • 1998-2005 New Beetle
  • 1999-2005 Golf
  • 1999-2005 Jetta
  • Volkswagen BORA (1J2) 1998-2005
  • Volkswagen BORA Variant (1J6) 1999-2005
  • Volkswagen FOX liftback (5Z1, 5Z3, 5Z4) 2005-2011
  • Volkswagen GOLF IV 1997-2005
  • Volkswagen NEW BEETLE  1999-2010
  • Volkswagen POLO IV  (9N_) 2001-2009
  • Volkswagen POLO sedan IV (9A4, 9A2, 9N2, 9A6) 2002-
  • Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) 2009-
  • Volkswagen POLO V sedan (602, 604, 612, 614)
  • Audi: A3 Mk1,  TT MK1
  • Audi A3 (8L1) 1996 -2003
  • Audi TT (8N3) 1998-2006
  • Audi TT Roadster (8N9) 1999-2006
  • Skoda FABIA I (6Y2) 1999-2008
  • Skoda FABIA I Combi (6Y5) 2000-2007
  • Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 2001-2007
  • Skoda FABIA I sedan (6Y3) 2000-2007
  • Skoda FABIA II (542) 2006-2014
  • Skoda FABIA II Combi (545) 2007-2014
  • Skoda FABIA III (NJ3) 2014 -
  • Skoda OCTAVIA I (1U2) 1996-2010
  • Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1998-2010
  • Skoda RAPID (NH3) 2012-2019
  • Skoda RAPID Spaceback (NH1) 2012-2019
  • Skoda ROOMSTER (5J7) 2006-2015
  • Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 2007-2015
  • Seat: Cordoba, Ibiza, Leon Toledo
  • Seat CORDOBA (6L2) 2002-2009
  • Seat IBIZA III (6L1) 2002-2009
  • Seat IBIZA IV (6J5, 6P1) 2008-2017
  • Seat IBIZA IV SPORTCOUPE (6J1, 6P5) 2008-2016
  • Seat LEON (1M1) 1999-2006
  • Seat TOLEDO II (1M2) 1998-2006
  • Seat TOLEDO IV (KG3) 2012-2019


Gereedschap geschikt voor socket nummer:
 

  • AUDI 1J0 501 541 C, AUDI 1J0 501 541 C S1, AUDI 6R0 501 541 A, AUDI 6R0 501 541 A S1, SEAT 1J0 501 541 C, SEAT 1J0 501 541 C S1, SEAT 6R0 501 541 A, SEAT 6R0 501 541 A S1, SKODA 1J0 501 541 C, SKODA 1J0 501 541 C S1, SKODA 6R0 501 541 A, SKODA 6R0 501 541 A S1, VW 1J0 501 541 C, VW 1J0 501 541 C S1, VW 6R0 501 541 A, VW 6R0 501 541 A S1
  • A.B.S. 270442, AKRON-MALÒ 17736KIT, BGA BU9609, BIRTH 2186, BORG & BECK BSK6066, BSG BSG 90-700-123, DENCKERMANN D300073, FEBI BILSTEIN 31722, FIRST LINE FSK6066, KLAXCAR FRANCE 47241z, KRAFT AUTOMOTIVE 1490540, MAPCO 33912, MASTER-SPORT 21236-PCS-MS, MEYLE 114 710 0001, MEYLE 114 710 0001/S, OCAP 0903137, PROCODIS FRANCE PCM049, SPIDAN CHASSIS PARTS 410806, TOPRAN 108 243


Oem nummer: 
 

  • 1J0 501 541, 6R0 501 541 A

Vergelijknummers: 
 
  • AUDI: 1J0501541C, AUDI: 1J0501541CS1, UDI: 6R0501541A, AUDI: 6R0501541AS1, SEAT: 1J0501541C, SEAT: 1J0501541CS1, SEAT: 6R0501541A, SEAT: 6R0501541AS1, SKODA: 1J0501541C, SKODA: 1J0501541CS1, SKODA: 6R0501541A, SKODA: 6R0501541AS1, VW: 1J0501541C, VW: 1J0501541CS1, VW: 6R0501541A, VW: 6R0501541AS1
 

Montagemethod zoals hieronder beschreven: 

Stap 1: Ondersteun het voertuig veilig met kriksteunen of framelift en verwijder vervolgens de achterwielen volgens de fabriekshandleiding
Stap 2: Verwijder beide voorste montagebouten uit de montagebeugel van de achteras
Stap 3: Trek het voorste uiteinde van de draagarm langs de montagebeugel naar beneden en klem het op zijn plaats, met behulp van een stevig voorwerp tussen het uiteinde van de arm en de onderkant van het voertuig.
Stap 4: Markeer de exacte positie in de arm van de rubberen bevestiging
Stap 5: Verwijder de oude montagebus van de draagarm
Stap 6: Smeer de schroefdraad van het gereedschap
Stap 7: Lijn de Y-markering op de nieuwe bus uit met de markering op de draagarm van de as
Stap 8: Monteer het busophanggereedschap en plaats de nieuwe gelijmde montage op zijn plaats. De adapter heeft lippen en is ontworpen om vlak tegen de draagarm aan te zitten
Stap 9: Draai met een 24 mm dop op de ratel langzaam het druklager om de nieuwe bevestiging in de achteras te trekken
Stap 10. Zet het geheel weer in elkaar en herhaal stappen 3-9 voor de andere kant









Bron: youtube....2x met linkermuisknop op het filmpje klikken om hem groot te bekijken.

  
WIELLANGERS
Afbeeldingsresultaat voor wiellager
Bron MVW autotechniek.


WIELLAGERS


Van alle onderdelen waaruit uw auto bestaat, zijn de remmen ongetwijfeld de belangrijkste: de onderdelen waarmee u kunt stoppen. Van de onderdelen die uw auto in staat stellen om vooruit te gaan, zijn er misschien geen belangrijkere onderdelen dan de wiellagers. Zonder hen zou je niet ver kunnen reizen. Deze kleine stalen kogels zijn verantwoordelijk voor het laten draaien van de wielen met zo min mogelijk wrijving, terwijl het gewicht van uw voertuig wordt ondersteund. Voor zo'n klein deel van uw auto, is dat zeker geen kleine klus. Een wiellager is een belangrijk onderdeel welke zicht bevindt tussen het fuseestuk, astap en het draaiende wiel. Wanneer we het hebben over een wiellager bij een auto, dan spreken we over een constructie die zowel de voor- als de achterwielen draaiende houdt. Dit zorgt er voor dat verschillende delen van de genoemde constructie, ten opzichte van elkaar, beter kunnen bewegen. Dit gebeurt door middel van het verlagen van de wrijving, welke doorgaans roterende of lineaire bewegingen maakt.
 

Wat is de functie van een wiellager ?


De functie van het wiellager is de draaiende beweging van het wiel mogelijk te maken en is daarmee een belangrijk en essentieel onderdeel van de wielophanging. De wiellagers zijn een zwaar belast onderdeel en daarmee ook aan slijtage onderhevig. Met name bij stevig bochtengedrag zijn er grote krachten die de wiellagers op moeten vangen. Dit is ook waarom een kapot wiellager vaak sterker hoorbaar is bij het nemen van een flauwe bocht op hogere snelheid. Het geluid van een kapot wiellager is als een brommend geluid te typeren. Ook wiellager zijn in de loop der jaren sterk verandert door de hogere eisen welke gesteld worden aan het wiellager.
Waren de wiellagers op de niet aangedreven wielen meestal conische eenvoudig stelbare en uit een los binnen en buitenlager bestaande set , tegenwoordig zijn deze onderhoudsvrij, zelfsmerend en bestaan uit één bus met daarin twee rollagers. De oude conische wiellagers waren af te stellen, op de modernere rollagers hoeft lagerspeling niet meer afgesteld te worden, wel moet het lager op juiste moment (Nm) vastgezet worden. De wiellagers op de aangedreven wielen zijn complete units waarin zich twee rollagers bevinden.
De lagers zijn zelfsmerend en afgesloten van vuil en vocht door keerringen. De buitenkant van de lagerbus word bij vervanging als eerste in het fuseestuk geperst en de astap word vervolgens in de binnenste lagerring geperst. De moderne wiellagers zijn alleen op een professionele manier te vervangen als deze met een hydraulische pers gemonteerd worden. Er zijn tegenwoordig lagerunits welke met bouten gemonteerd zijn op de achteras of fuseestuk en waarbij de flens deel uitmaakt van het te vervangen lager. Wiellagers kunnen ook voorzien zijn van een ABS sensorring, hier moet bij vervanging terdege rekening mee worden gehouden
 

Er zijn verschillende  wiellagers, welke heb je zoal?


Er zijn verschillende wiellagers en de simpelste draaiende lager is eentje die uit een cilinder tussen het wiel en de as van dit wiel bestaat. Je hebt wiellagers die bij de assen van de auto gebruikt worden om deze in beweging te brengen, oftewel wiellagers met een aandrijving. Deze wiellagers kun je vinden bij de remtrommel of remschijf en bestaat uit twee lagers, de binnenste en de buitenste lager. Daarnaast hebt je wiellagers waarbij geen aandrijving vastzit aan de wielen. Deze wiellagers bevinden zich in de naaf.
Wiellagers die worden aangedreven zijn zwaarder en om deze reden is er ook vaak een pers nodig wanneer deze vervangen moeten worden. Wiellagers zonder de aandrijfassen zijn daarentegen veel eenvoudiger te vervangen, omdat deze vaak conisch (kegelvorm) zijn.
We kennen de glijlager, kogellager, mangneetlager, naaldlager, cilinderlager, diabololager, kelgellager, tonlager, Axiaallager.


Hoe herken je kapotte of versleten wiellagers ?


Een "grommend” hoorbaar geluid afkomstig van een hoek van de auto wanneer u meer dan 25 kilometer per uur rijdt, kan wijzen op een versleten lager. Dit geluid kan vooral duidelijk zijn wanneer u draait en het voertuig naar dat wiel leunt. Het geluid kan moeilijk te horen zijn totdat er aanzienlijke slijtage is opgetreden.
Trilling in het stuurwiel kan het gevolg zijn van het ontstaan van vlakke plekken in de lagers via het stuurwiel. Trilling kunnen ook worden gevoeld in de vloerpanelen.
Een "slijpend" hoorbaar geluid afkomstig van een van de wielen kan gerelateerd zijn aan de remmen. Het kan ook gerelateerd zijn aan een lager dat slijt of is gesleten. Als dit het geval is, word het grommende geluid zeer waarschijnlijk genegeerd. Er is aanzienlijke schade aan de lagers opgetreden en het wiel dreigt af te vallen. Vaker staan we er niet bij stil, maar de krachten die het aandrijfsysteem van een auto moeten verwerken zijn enorm. Dit geldt in het bijzonder voor de banden en de wiellagers die naast de normale aandrijfkrachten ook nog de gevolgen van het rijden over allerlei typen wegen moeten kunnen verwerken. Denk maar aan een hobbelig wegdek waar niet alleen de vering moeite mee heeft, maar ook de banden en de wiellagers hun aandeel aan extra krachten zullen moeten verwerken. Geen wonder dus dat de wiellagers soms aan vervanging toe zullen zijn. Maak je maar geen zorgen: het wiel zal blijven draaien, maar de weerstand neemt wel toe. Het meest voorkomende verschijnsel van wiellagers die aan vervanging toe zijn is een vervelend geluid dat te horen zal zijn tijdens het rijden. Dit zal zich ook het eerst voordoen bij het beschrijven van bochten. Verwar dit geluid echter niet met dat van versleten homokinetische koppelingen. Die maken eerder een ratelend geluid waarbij versleten lagers eerder een fluitend geluid zullen maken. Bij ernstig versleten wiellagers zal het geluid ook bij het rijden op rechte stukken merkbaar zijn.
Overmatig spel in de band en het wiel is een teken van een kapotte lager. Om dit teken op te merken, moet het voertuig echter van de grond zijn. Gewoonlijk zal een technicus het voertuig heffen en de band van links naar rechts schommelen. Als buitensporige speling wordt opgemerkt en andere ophangings- en stuurcomponenten in goede vorm zijn (zoals de trekstangen), heeft het lager waarschijnlijk gefaald.
Abnormale bandenslijtage kan worden veroorzaakt door een slechte wieluitlijning, versleten stutten of een kapotte wiellager.
 

Waar bestaat een wiellager uit ?






 
Wiellagers bestaan uit een binnenring, buitenring en daartussen rollen of kogels. Bij een rollager lopen de ringen conisch toe waardoor lagerspeling afgesteld kan worden. Bij een kogellager zijn de binnen en buitenring voer zien van komvormige banen waarin de kogels lopen, de lagerspeling is bij rollagers niet afstelbaar. De wiellagers worden gesmeerd door lagervet en tegen vocht en vuil beschermd door keerringen. Het lagervet vormt een film en voorkomt metaal op metaal contact. Het materiaal van de wiellagers is hoogwaardig en gehard metaal.
Kan ik zelf het lager vervangen?
Sommige voertuigen met afgedichte voorwiellagers kunnen thuis worden onderhouden als een doe-het-zelf reparatie. Als de wielnaaf en het lager simpelweg met bouten aan de fusee zijn bevestigd en als een geheel kunnen worden vervangen en de reparatie voltooien. Maar veel voertuigen vereisen dat een technicus naven en lagers verwijdert die in de fusee worden gedrukt. Deze componenten zijn moeilijk te demonteren en voor het opnieuw monteren is een hydraulische pers nodig. In dergelijke gevallen kan vervanging van lagers het beste worden overgelaten aan een professionele technicus.
Er komt er wel veel meer werk aan te pas. Hier is het ook belangrijk welke lager versleten is. Een lager waarop de aandrijving op gekoppeld is heeft een zwaardere constructie en is ook geperst in de remschijven of remtrommels. Voordat de wiellagers dus kunnen worden verwijderd zal ook eerst de aandrijfas moeten worden verwijderd. De vrijgekomen lager (er is meestal ook sprake van een binnen en buitenlager) wordt er dan eruit geperst. De installatie vindt gewoon in de omgekeerde volgorde plaats. 
Bij het vervangen van de wiellager waarbij er geen sprake is van een gekoppelde aandrijfas vindt het verwijderen veel gemakkelijker plaats door het lager met een bijpassende doppensleutel eruit te slaan. Het blijft heel belangrijk dat er bij het vervangen heel voorzichtig wordt omgegaan en er dus geen onderdelen stuk gaan. Dit is vooral het geval bij het verwijderen van de aandrijfassen.
Het is steeds meer gangbaar dat fabrikanten de wiellagers integreren in de wielnaven. Die dienen dan compleet te worden vervangen en kosten natuurlijk wel wat meer.


 

WIELLAGERVET



Gereedschap te bestellen op onze website 
 

Wiellagers vervangen: wat kost dat?


De kosten van een wielnaaf (assemblage of lagers) kunnen beginnen vanaf €60 en gaan soms zelfs ruim boven de honderd euro's. Het merk en model van uw auto bepalen de exacte prijs. De vervangingskosten voor wielnaaf kunnen variëren van auto tot auto en van wie u ze koopt. Het is dus handig om het type auto dat u bezit te googlen en rond te kijken welke garage in uw buurt het beste aanschrijft en een mooie prijs - kwaliteit verhouding biedt.   Controleer voordat u de lagers van de wielnaaf vervangt of de voorste of achterste lagers en links of rechts zijn vervangen. Het is gemakkelijk om het te verwarren en per ongeluk de verkeerde te vervangen. Je wilt niet twee keer betalen voor een simpele klus. Het is dus handig om vooraf zelf te kijken waar u denkt dat de lagers versleten zijn als u over deze informatie meer dan gemiddeld weet. Hierboven zijn een aantal tips om een versleten lager te kunnen herkennen. Een wielnaafreparatie kan drastisch variëren, afhankelijk van uw voertuig. 
 

Zelf vervangen ?


Check onze website  voor gereedschap.
Review toevoegen
VAG achteras (de)montage set - Bus draagarm demontage - persset SATRA

Schrijf een beoordeling over dit product.

5,0

Beoordelingen

Nog geen beoordelingen